fredag 31 augusti 2012

Fredagsmys med mina ♥

Snart ska vi starta fredagsmyset här hemma! Dock blir det en tidig kväll, antagligen för oss alla fyra eftersom vi är ganska så trötta, men framför allt för mig då jag ska jobba hela helgen. Inget jag ser fram emot, men är man timvikarie så är det svårt att tacka nej. Så våra planer på att tokrensa i förrådet får vi skjuta på framtiden istället.
 
Idag har jag och barnen varit en tur på stan för att köpa present till ett barnkalas imorgon. Och så klart kom jag hem med lite annat smått och gott oxå.


Sjal maya från Donna, underbart doftljus och penna Tine K Home från Miss K.
 


Förutom ovanstående var vi in om en liten härlig ostbutik och köpte både kittost och en fantastiskt god hårdost med så mycket smak att den sitter kvar länge efter att man ätit upp den.

Sitter och njuter av ett gott glas rött som jag precis fått av min Darling och snart ska vi plocka fram lite räkor, ostar, kex och annat smått och gott.
Räkorna ska verkligen ätas med andakt med tanke på priset jag gav för dom.
Härom dagen körde en fiskbil runt i området och jag köpte 2,5 kg räkor för det fantastiska priset av  745 kr!!!! När jag berättade för Fredrik visste han inte om han skulle skratta eller gråta, haha! Galet pris, men stora och fina och finns garanterat inte att få tag på i butik.

Ibland måste man väl ändå får unna sig det där lilla extra, eller hur?

Nej, nu väntar fredagsmys med de allra bästa.

 
 
 

1 kommentar:

  1. Precis samma ljus och penna som jag stod och höll i idag!!

    Underbar butik med massa fint!

    Trevlig helg på er alla!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥